23/03/18

Matar l Tiempo II

22Março2018-10h02m

Andrento l carro defronte beio - “L Texugo”- bicho guapo. Scuito bozes, miro la traseira de l carro, dous jobes arrastran ua “Casa Andante”/Ruolotte. Yá sabie l quanto ye defícele matar l tiempo. Un lhibro, modo sereno de ‘matar l tiempo’: bolar ne l tiempo i spácio, suonhar, biajar ne l tiemp, adonde l scritor mos quejir lhebar i….. Tengo la puorta de l carro abierta i, ambora l sol acaleça, sente-se l aire fresquito de primabera. Parado, arrimado a ua strada, personas passan, todo se scuita: carros, abiones, motas, bozes i, achega-se-me, sumidico, l canto dua rolica, serena mie zanquitude.
Zaspera-se de asperar. Nun fago spera a naide, ah…, l Perito. Defronte de mi l semáfro, passou a burmeilho, ua carrinha, un zeinho dun perro a modos farear l aire. Cuntino assentado ne l banco de l carro e puorta abierta. Nun repente, un tiu. Stanco de screbir, cierro la puorta, mira-me, miro-lo, nien ua palabrica. Outra boç: ua tie de aire amproado, entra an sou carro, sale de sou carro i la puorta bate ne l miu: «não estragou nada, pode ver!» Nien ua palabrica mie. Lhebanto l braço i…nada. Passo l tiempo, mato l tiempo. Cuntina la tie: «desculpe lá…mas eu estou um bocadinho…nerbiosa.» Alhebanto outra beç la mano, nien ua fala. La mie boç cerebral falou, boç sonora, dixo nada. «Quien spera zaspera», diç l ditado. Mesmo que nun zaspere, chateia. Quaije parece alantejano: Porra! Mas ye bien mirandés: «porra i trés quinze!» Onte un amigo alentejano dixo-me esta: “CUN L GARGO TAMIEN SE CABA LA FOIA.” Fui la purmeira beç que la scuitei i parece-me mui cierta.
Biba l tiempo que mos dá tiempo para l matar.

Sem comentários: